Απάντητική επιστολή από τον κ Αντιδήμαρχο

στις

Παραθέτω την απαντητική επιστολή που έλαβα σήμερα το πρωί από τον κ Δημητρίου σχετικά με την δημιουργία ποδηλατοδρόμων στην Θεσσαλονίκη.

Θεσσαλονίκη, 30-12-2008

Προς

κ. Κυριακίδη Ανδρέα

Μηχανολόγο Μηχανικό

Θέμα: «Ποδηλατόδρομοι»

Αξιότιμε κ. Κυριακίδη,

Έλαβα το ηλεκτρονικό σας μήνυμα σχετικά με τη δημιουργία ποδηλατόδρομου στα Πανεπιστήμια και συμφωνώ απόλυτα μαζί σας.

Η πρόθεσή μου είναι αφενός να γίνουν ποδηλατόδρομοι στα Πανεπιστήμια, ώστε να μπορούν οι φοιτητές να χρησιμοποιούν το ποδήλατο για να πηγαίνουν στις σχολές τους και αφετέρου να εκμεταλλευτούμε το χώρο των Πανεπιστημίων για τη δημιουργία γραμμής ποδηλάτου.

Ευχαριστώ πολύ για τη συνεργασία. Είμαι στη διάθεσή σας.

Ο Αντιδήμαρχος

Δημοτικών Έργων & Κυκλοφορίας

Βαγγέλης Δημητρίου

Μπορούν να συνεχίσουν οι πιέσεις και οι ζυμώσεις; Οι επόμενοι που θα λάβουν επιστολή πρέπει να είναι της αντιπολίτευσης. Μετά ακολουθεί το Πανεπιστήμιο, το ΤΕΕ, το ΥΠεΧωΔΕ και πάει λέγοντας…

Advertisements

6 Σχόλια Προσθέστε το δικό σας

  1. Ο/Η sakis λέει:

    Ενεργή συμμετοχή! Ο άξονας θα ονομαστεί «Κυριακίδης».

  2. Ο/Η adreask λέει:

    😉 Λες; Θα ήταν πολύ ματαιόδοξο εκ μέρους μου… Αν και δεν είμαι πολύ αισιόδοξος για τα αποτελέσματα της κίνησης μου, η μαζική ενεργή συμμετοχή (θέλω να) πιστεύω ότι μπορεί να φέρει αποτελέσματα…

  3. Ο/Η kat. λέει:

    ουάου..
    η τυπική απάντηση κάθε πολιτικού!
    απαντησέ του πως πρέπει να σου δώσει ένα χρονοδιάγραμμα σχετικά με το έργο!
    σιγά μην σου απαντήσει όμως..
    καλή χρονιά!

    1. Ο/Η adreask λέει:

      Η αρχική μου έκπληξη ήταν ότι απάντησε πάντως!!! Δεν το περίμενα. Τώρα, όσο για το χρονοδιάγραμμα, δεν πιστεύω ότι υπάρχει κάποιος πολιτικός στην Ελλάδα που να γνωρίζει το νόημα αυτής της λέξης… συνεπώς δεν έχει νόημα να το ρωτήσω…
      Σκεπτόμενος όμως θετικά, εύχομαι να γίνει κάποτε αυτή η σκέψη πραγματικότητα ακόμη και εκτός χρονοδιαγράμματος.

  4. Ο/Η periklis λέει:

    Παρατηρώντας παραδείγματα του εξωτερικού έχω να κάνω τις εξής επισημάνσεις. Στο Birmingham, για παράδειγμα, όπου έχουμε ένα πολύ σημαντικό παράδειγμα αστικών επεμβάσεων, υπάρχει συντονισμένος σχεδιασμός με στόχο όχι απλώς τη αποσπασματική επίλυση προβλημάτων συγκοινωνίας, αλλά τη συστηματική και μακροχρόνια πρόνοια για βελτίωση των υποδομων, ενίσχυση του δημόσιου χώρου, υποστήριξη των μέσων μαζικής μεταφοράς και άλλων στοιχείων που στοχεύουν συνολικά στην βελτίωση της ποιότητας ζωής και της κοινωνικής συνοχής.(http://www.urbandesigncompendium.co.uk/casestudiesindex?pid=4d4680422bd4433d9df8bfb2cfaf131a). Το ενδιαφέρον είναι ότι σε αυτό, όπως και σε άλλα παραδείγματα του εξωτερικού, κυρίαρχος είναι ο ρόλος της δημόσιας αρχής ως ρυθμιστικού παράγοντα (και όχι ως δομής που αναλώνεται σε ευχολόγια και σε δηλώσεις που δίνουν στα τοπικά προβλήματα το χαρακτήρα του «άλυτου»)τόσο με την ισχυρή πολιτική βούληση που έχει, όσο και με την οικονομική ισχύ του. Δείτε πώς στο Birmingham κατεδάφισαν (το έργο βρίσκεται σε εξέλιξη) πάρα πολλά κτίρια σε ένα δακτύλιο του κέντρου της πόλης έτσι ώστε να δώσουν περισσότερους και ποιοτικότερους δημόσιους χώρους. Ποιος διανοείται να μιλήσει στη Θεσσαλονίκη για κατεδάφιση κτιρίων?

  5. Ο/Η adreask λέει:

    Αγαπητέ συνάδελφε μηχανικέ 😉 ,

    όσο το ΤΕΕ θα είναι μια κλίκα πολιτικών μηχανικών, όσο η πόλη της Θεσσαλονίκης θα ψηφίζει ΝΔ ανεξάρτητα από το πόσο κακός είναι ο υποψήφιος δήμαρχος, όσο το εγώ είναι πάνω από το εμείς ως κοινωνικό πιστεύω της Ελλάδας, δεν πρόκειται να έχουμε κάτι σαν τις υπηρεσίες που απολαμβάνουν οι κάτοικοι του Birmingham.
    Εσύ θα μπορούσες να επηρρεάσεις τους δίπλα σου και να κάνεις μια αντίστοιχη κίνηση με όσες δυνατότητες έχεις; Εγώ έστειλα μια επιστολή, ανέβασα αυτό εδώ το post κατέβηκα μερικές φορές με τη παρέα των bikerespect για βόλτα στο κέντρο… έκανα μια πολύ μικρή προσπάθεια για προώθηση του ποδηλάτου στη πόλη μας…(Η ερώτηση δεν είναι προσωπική)

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s