Acropolis Rally 2009 – από τη θέση του θεατή

στις

Acropolis_logoΌπως κάθε χρόνο, έτσι και φέτος, πήραμε τη κατηφόρα για να παρακολουθήσουμε τον εθνικό μας αγώνα στο WRC, το rally Acropolis. Την Παρασκευή το πρωί ξεκινήσαμε χαράματα από Θεσσαλονίκη και κατευθυνθήκαμε προς τη Θήβα όπου και στο χωριό Νεοχωράκι βρήκαμε το πεδίο βολής του τοπικού στρατοπέδου απ’ όπου περνούσε η κλασσική πλέον ειδική Θήβα Ι και Θήβα ΙΙ. 1 ώρα περίπου πρίν την έναρξη της ειδικής και ακόμη στο δρόμο για τη Θήβα πανικοβληκαμε λιγάκι για το αν θα προλαβαίναμε να είμαστε εγκαίρως στις θέσεις μας, χωρίς να γνωρίζουμε τον όγκο του κόσμου που θα συναντούσαμε στη πρόσβαση. Για μεγάλη μας έκπληξη καταφέραμε τελικά να παρκάρουμε πολύ κοντά στην ειδική και να μην ταλαιπωρηθούμε φτάνοντας στο πεδίο βολής σχετικά εύκολα.

Loeb, Hirvonen, Sordo, Latvala και πάει λέγοντας, μετά από μισή περίπου ώρα τα αυτοκίνητα της κλάσης Α8 (WRC) είχαν ήδη τελειώσει το πέρασμα τους και ακολούθησαν αυτά της κατηγορίας παραγωγής και S2000 τα οποία έκαναν σαφώς τη διαφορά λόγω ήχου αλλά και ταχύτητας. Άμεση αναχώρηση από το πεδίο βολής και μικρό ταξίδι προς την θρυλική ειδική Βωξίτες, όπου κάτσαμε σε μια από τις πιο γνωστές στροφές του Rally Acropolis. Το θέαμα εκεί ήταν ανταποδοτικό, αλλά και πάλι λίγο. Τόσο σε ποσότητα όσο και σε ποιότητα. Επιστροφή στην ειδική Θήβα ΙΙ από όπου και το βίντεο… Εγκατάληψη του Mathiew Wilson από μηχανική βλάβη και αργοπορία στη διέλευση του Latvala, κάτι που σήμαινε προβλήματα για τον Φινλανδό. Κατα τα λοιπά παρακολουθήσαμε μια επανάληψη αυτών που είδαμε το πρωί.
Ευτυχώς που υπάρχει το λάστιχο της πλατείας του χωριού και καταφέραμε να διώξουμε λίγη από τη σκόνη που είχαμε μαζέψει όλη τη μέρα! Η σκόνη μαζί με το αντιηλιακό και τον ιδρώτα έκαναν ένα απίστευτο μίγμα πάνω στο δέρμα. Αλλά χαλάλι… Τα υπόλοιπα καταφέραμε να τα καθαρίσουμε στο ξενοδοχείο μας στο Κιάτο Κορινθίας, το οποίο αποδείχθηκε πολύ σωστή επιλογή μιας και είμασταν πολύ κοντά στις ειδικές των επόμενων δυο ημερών.

Η επόμενη μέρα ήταν πολύ πιο χαλαρή δίνοντας μας την ευκαιρία να χαλαρώσουμε μετά το τρέξιμο της πρώτης. Ειδική 9 &12 – Κεφαλάρι, εκκίνηση από το ομόνυμο χωριό 20 χιλιόμετρα νότια του Κιάτου. Σε μια αγροτική περιοχή, με μεγάλη παραγωγή σταφίδας, η ειδική ξεκινούσε από το χωριό, στους πρόποδες του βουνού και σκαρφάλωνε μέσα από το δασικό δρόμο. Καφεδάκι και πρωινό στο βουνό μιας και η πρώτη διέλυση δεν ήταν πρίν τις 12:00. Είχαμε την ευκαιρία από το σημείο στο οποίο σταθήκαμε να βλέπουμε από μακρυά την εκκίνηση καθώς και συνεχώς την πορεία του αυτοκινήτου μέχρι τελικά να περάσει από εμπρός μας με πολλά σε μια πατημένη αριστερή. Το μεγάλο νέο ήταν η εγκατάλειψη του Loeb στην ειδική Κλένια μετά από μεγάλη έξοδο! Λίγο πιο κάτω από εμάς, μια πέτρα μέσα στη μπούκα της δεξιάς, άφησε τον Sordo εκτός. Αυτό πρακτικά σήμαινε την ανακύρηξη του Hirvonen νικητή μιας και δεν υπάρχε πλέον αντίπαλος! Κίτρινη σημαία για τον Solberg, ο οποίος την πέρασε απλή και ολιγόλεπτη διακοπή του αγώνα μέχρι να κάνει στην άκρη το αυτοκίνητο του ο Sordo. Με την επανεκκίνηση ο Henning Solberg πέρασε αέρας από μπροστά μας, όμως η ίδια πέτρα τιμώρησε και αυτόν παρά το γεγονός ότι ο ενδιάμεσος του έκανε σήμα να κόψει.

Ο Αποστόλης είχε την ευκαιρία να μιλήσει μαζί του και να βγάλει κάποιες φωτό! Τα υπόλοιπα περάσματα ήταν εντυπωσιακά ενώ ο Λάμπρος Αθανασσούλας με το Skoda Fabia S2000 ήταν πλέον πρώτος στη κατηγορία παραγωγής κάνοντας περάσματα παγκοσμίου επιπέδου, κερδίζοντας στις ειδικές επίδοξους και παλιούς παγκόσμιους πρωταθλητές της κατηγορίας!!!

Η τρίτη και τελευταία μέρα περιελάμβανε την ειδική 13 & 16 – Λουτράκι. Η δυσκολία αυτής της ειδικής ήταν η πρόσβαση για τους θεατές και αυτό γιατί υπήρχε μόνο μια! μπήκαμε στην πρόσβαση από νωρίς και καταφέραμε να παρκάρουμε κοντά στην ειδική ενώ μετα από παρότρυνση της παρέας, περπατήσαμε 1-1,5 km προς τη φορά της ειδικής όπου και είδαμε ένα εξαιρετικά τεχνικό αλλά αργό σημείο, από ένα εξαιρετικό και ασφαλές μέρος. Η απουσία πλέον των σημαντικοτέρων συμμετοχών από το παιχνίδι της νίκης έκανε το όλη διαδικασία να έχει χαρακτήρα σχεδόν διεκπαιρεωτικό. Χεράς ο Novikov, ο οποίος αν δεν είχε την ατυχία του θα είχε πάρει την 4 θέση από πολύ πιο έμπειρους συνδιασμούς. Θα εξελιχθεί σίγουρα και θα βρεί θέση εργοστασιακού.

Κάπου εκεί τελείωσε και ο αγώνας για εμάς, μιας και το δεύτερο πέρασμα δεν έγινε ποτέ! Η ειδική ακυρώθηκε μιας και η προσέλευση του κόσμου ήταν υπερβολικά μεγάλη με αποτέλεσμα να μην είναι δυνατή η ασφαλής διεξαγωγή της. Με την πικρία της ακύρωσης πήραμε το δρόμο της επιστροφής, χωρίς να γνωρίζουμε αν τελικά τη νεα χρονιά θα υπάρχει Rally Acropolis και αν θα το παρακολουθήσουμε…

Μεγάλος νικητής, ο Λάμπρος Αθανασούλας, ο οποίος με λίγη προπόνηση σε σχέση με τους αντιπάλους του και ελάχιστη γνώση του αυτοκινήτου του, κατόρθωσε να κερδίσει έναν αγώνα παγκοσμίου πρωταθλήματος!!! Αδιανόητο! Βούλωσε το στόμα πολλών ελλήνων «χεράδων» οι οποίοι προφασίζονταν τόσα χρόνια το επίπεδο προετοιμασίας των group N για να καλύψουν τη δική τους ανικανότητα – αδυναμία. Μπράβο Λάμπρο!

DSCN0731

Advertisements

Ένα Σχόλιο Προσθέστε το δικό σας

  1. Ο/Η εφη λέει:

    Αντε και του χρονου! Γιατι σας βλεπω και του χρονου σε καποιο κατσαβραχο… πασπαλισμενους με μπολικη σκονη! Δε νομιζω οτι η απουσια του ακροπολις θα σας σταματησει…. Ακουσα για μια Βουλγαρια…. αν και με την τρελα που σας δερνει δε νομιζω η Φιλανδια να σας πεφτει μακρυα… (το παιδι στην τελευταια φωτο ποιος ειναι? 🙂 )

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s