Ιθάκη

στις

Μετά από μια πολύ μεγάλη πορεία επιλογής του αυτοκινήτου και τελικά της διαδικασίας παραγγελίας και παραλαβής του, έφτασα στο τέρμα. Έχω παραλάβει το νέο μου αυτοκίνητο εδώ και μια εβδομάδα και δεν μπορώ ακόμη να πιστέψω το τα γεγονότα που έχουν διαδραματιστεί για να κλείσει αυτή η υπόθεση. Το θέμα όμως δεν είναι η ιστορία, αλλά το γεγονός ότι το αυτοκίνητο φαίνεται να είναι ανώτερο των προσδοκιών μου, γρηγορότερο, ομορφότερο, λειτουργικότερο απ’ ότι το περίμενα!

Η πορεία και τα στάδια στα οποία βρέθηκα μέχρι την παραλαβή του αυτοκινήτου είναι πολλά και επισοδιακά. Ξεκινάνε πρίν από περίπου 1,5 χρόνο που μου μπήκε στο μυαλό η ιδέα αλλαγής του αυτοκινήτου μου, μιας και το προηγούμενο μου έκανε πολλά νερά και με ανάγκαζε σε συνεχή έξοδα σε συνεργεία αμφιβόλου αποτελέσματος. Το rocco ήταν εκεί, μια επιλογή μοναδική μιας και είναι μια εξειδικευμένη κατασκεύη με χαρακτηριστικά που δεν μπορείς να βρεις εύκολα σε άλλα αυτοκίνητα,  με το αντίστοιχο βέβαια τίμημα.

Η πρώτη απόπειρα να το αγοράσω ήταν πριν από περίπου ένα χρόνο που προσπάθησα να βρω ετοιμοπαράδωτο και βρέθηκα πάρα πολύ κοντά να αγοράσω το Scirocco 1.4 122hp, από το Κιλκίς. Μια ανωμαλία εκεί, με άφησε να παλεύω με το Corsaki, για αρκετό καιρό ακόμη. (Thanx Nik για τη βοήθεια σου και τον τρόπο να προσεγγίζεις μια πώληση). Το θέμα έμεινε λιγάκι να ωριμάσει και μαζί του οι απαιτήσεις ανέβηκαν στα 160 άλογα και στο DSG κιβώτιο, χωρίς να παραλείψουμε μερικά καλούδια! Κάπου εκεί, τα 300 ευρώ της έκπτωσης από τον Παζαρόπουλο έμελαν να αποκτήσουν ιδιάζουσα σημασία μιας και το σήριαλ μέχρι να παραλάβω ήταν… Φωσκολικό!

Καλορίζικο!

ΥΓ. Το σήριαλ δεν λέει να τελειώσει εύκολα! Η ασφαλιστική Chartis μου ανακοίνωσε ότι δεν επιθυμεί να με ασφαλίσει μιας και η περίπτωση μου εμπεριέχει πολύ μεγάλο ρίσκο!!!

Σχολιάστε

