Σπίτι v2.1

στις
REGOLIT
Ikea Regolit

Αγόρασα κάποια πράγματα από το IKEA για να βελτιώσω τη κατάσταση σε βασικές ανάγκες στο σπίτι μου που είναι σε μια κατάσταση εμβρυακή. Δηλαδή, μαχαιροπήρουνα, ποτήρια, φωτιστικό για τη κρεβατοκάμαρα… και ένα τραπέζι για να έχω κάπου να τρώω στη κουζίνα το οποίο τελικά δεν βρήκα. Το ή Ή ΙΚΕΑ είναι η εύκολη λύση, παρέχοντας πολλές λύσεις με αρκετά αξεσουάρ σε μια πολύ δυναμική έκθεση όπου μπορείς να περιπλανηθείς σε ένα ιδεατό σπίτι φτιαγμένο από interior designers. Τα περισσότερα αξεσουάρ (λίγα είναι έτσι και αλλιώς) που έχω  στο σπίτι μου είναι από εκεί, το οποίο σημαίνει λόγω της mainstream διάστασης που έχει πάρει το IKEA ότι το σπίτι είναι ένα ακόμη όπως των άλλων. Παραδέχομαι δηλαδή, εμμέσως ότι αδυνατώ να στήσω το σπίτι μου, με το δικό μου γούστο και το αφήνω στο έλεος των σχεδιαστών του IKEA. Χμ… είναι έτσι;

Σχολιάστε

