Promotion of things (in general)

στις

Διαβάζοντας ένα άρθρο σχετικά με κάποιες ιδέες για αλλαγές στο WRC, μου έκανε εντύπωση πως οι ίδιες και απαράλλαχτες απόψεις που επικρατούν στην τηλεόραση και γενικότερα στα media σχετικά με τη προσέγγιση όλο και μεγαλύτερου κοινού, εφαρμόζονται και στο WRC. Η λογική είναι απλή και μοναδική. Όσο μεγαλύτερη μάζα θέλουμε να προσεγγίσουμε, τόσο πιο απλό και εύκολο να καταναλωθεί πρέπει να είναι το προϊόν. Όχι, στην σκέψη, στο παίδεμα, ναι στο ευκαιριακό και γρήγορο.

Ένα απόσπασμα από το άρθρο (πηγή: http://www.worldrallyblog.com)

Perhaps Volkswagen and Red Bull are right. Perhaps you cannot sell anything these days unless it’s loud, shiny, easy to digest and you don’t need more than 5 seconds to understand it. And nobody cares if 5 seconds later you forget all about it. If these are the predispositions to live TV WRC, then we’re doomed. If the future of the sport lies in the fans who are not able to understand few very basic rules about the sport, then what’s the effin point of it all?

Υπάρχουν πάντα οι «συντηρητικοί» που θέλουν να παραμείνουν τα πάντα ως έχουν βέβαια και έτσι όπως διαβάζω το άρθρο είμαι και εγώ ένας από αυτούς ,βλέποντας ότι η συγκεκριμένη αλλαγή έρχεται προς απλούστευση της διαδικασίας, προς αλλαγή των κανόνων ώστε να εξυπηρετηθεί ο «πελάτης» – rally fan οποίος δεν ασχολήθηκε πολύ με το άθλημα, ο οποίος θέλει να το καταναλώσει να περάσει καλά μπροστά στη τηλεόραση του και μετά από μισή ώρα θέασης να πατήσει το κουμπάκι για να πάει σε άλλο κανάλι.

Όμως γενικότερα, τι αξία έχει αυτό το άθλημα το οποίο το καταναλώνεις και το πετάς σε σχέση με το άθλημα το οποίο βιώνεις, είτε στο βουνό με την ολοήμερη ή και πολυήμερη εκδρομη σου, τη παρέα και το picnic σου, ακούγωντας και βλέποντας τους πρωταγωνιστές όταν μάχονται για τα δέκατα του δευτερολέπτου – μια διαδικασία που δεν μπορεί να τη συλλάβει κάποιος ο οποίος δεν έχει παρακολουθήσει αγώνα του WRC από κοντά;

Advertisements

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s