Γιατί δεν θα αγοράσω Lenovo Thinkpad laptop

στις

Έχωντας στα χέρια μου ένα παλιό IBM Thinkpad Z60t (εξαιρετική εργονομία και πρακτικότητα ακόμη και σήμερα μετά από 6+ χρόνια από την αγορά του.) και ενώ υπάρχει ανάγκη πλέον σημαντική για έναν δυνατό επαγγελματικό υπολογιστή, σκέφτηκα να κοιτάξω αρχικά προς τη κατεύθυνση των Thinkpads της Lenovo. Βρήκα τα χαρακτηριστικά που με ενδιαφέρουν στο μοντέλο S440 με κόστος περίπου στα 1250 ευρώ μαζί με το ΦΠΑ…

Όμως, μετά από τις κλασσικές δεύτερες σκέψεις ήρθε η αναζήτηση στο internet για reviews και γενικότερα σχόλια η οποία μου έδωσε το παρακάτω video:

Κάποια σχόλια που είχα διαβάσει εδώ και εκεί, πλέον αποδείχθηκε η ορθότητα τους από το παραπάνω video… Μπορεί τα τεχνικά χαρακτηριστικά να είναι αυτά που με ενδιαφέρουν, μπορεί να είναι μια «επαγγελματική σειρά» αυτή της Lenovo όμως δεν σημαίνει ότι ο παλιός καλός σχεδιασμός των IBM Thinkpad μεταφέρθηκε και στα νεότερα μοντέλα της διαδόχου Lenovo.

Θα πρέπει μάλλον να κοιτάξουμε για κάποιο HP Elitebook ή κάποιο DELL Latitude.

ΥΓ: Για μένα, έχει αποδειχθεί ότι τα reviews που κάνουν πραγματικά τη δουλειά τους και δεν είναι απλά παρουσιάσεις πληρωμένες ή μη, είναι μια διαδικασία πολύ σημαντική για τους καταναλωτές, τους παραγωγούς, τους εμπόρους πρακτικά δηλαδή όλη την αλυσίδα της παραγωγής ως τη κατανάλωση. Τα reviews έχουν αναπτυχθεί αρκετά σημαντικά στο τομέα των υπολογιστών γιατί οι ίδιοι οι άνθρωποι που ασχολούνται με αυτό το αντικείμενο είναι και οι πρώτοι που έχουν μεγάλη άνεση με το διαδύκτιο και αντιλήφθηκαν το ώφελος που μπορεί να έχει αυτό.

Είναι όμως ο μόνος τομέας στον οποίο μπορεί να υπάρχει τέτοια άνθηση στα reviews;

Advertisements

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s